BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Haziran 2008 Perşembe



4 yıllık bir mahmurluk var üstümde..yapmak isteyip de yapamadıklarımın yükü yavaş yavaş kalkıyor!gitmek isteyip de gidemediğim yerler,dinlemek isteyip de dinleyemediğim konserler,yazmak isteyip yazamadığım şeyler kıpır kıpır şimdi içimde!dışarı çıkmak için can atıyor!bu aşama biraz zorlu..kafam karmakarışık..bütün hayallerimi önümüzdeki 1 yıla sığdırmak istiyorum!halbuki ufukta 68 yaşıma kadar sürecek bir iş hayatı görünüyor!aceleye gerek yok:) bi o kadar da heyecanlı bi süreç bu!alacak listemi hazırlıyorum;bilgisayarım,yan flütüm,fotoğraf makinem,4yıllık beyaz duvarlarımı,pembe pikelerimi renklendirecek ayrıntılar.....liste uzayıp gidiyor....şimdi bu tıytıllın umutları var,bilio ki güçlükler kanatları için!bilio ki bu kozadan kurtulduğunda daha güçlü ve rengarenk kanatlarıyla,ertlenmiş hayallerine daha sıkı sarılcak!yepyeni ve rengarenk!hem de istanbul'da :))

2 yorum:

fenerli cocuk dedi ki...

canım arkadasım... tırtılın kozadan cıktıktan sorakı omru az olur ancak cevresıne kattıgı guzellık onu onemlı kılar, özel yapar.sende bızım yanımızda bunu yaptın.tırtıldan tek farkın onunde kocaman bı hayatının olusu :D :D ınsallah yapmak ıstedıgın her sey gonlunce olur.hayatının bu yenı donemınde nıce guzellıkler senı beklıyo olucak..

bigi dedi ki...

teşekkür ederim canım arkadaşımm!!yapmak istediğim her şeyde sizi de yanımda istiyorum tamam mı?ben bi tek siz yanımdayken mutlu oluyorum!beni hiç yalnız bırakmayın!!