BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11 Aralık 2008 Perşembe

bütün sevgilerimi topluyorum bu akşam..bi çuvala doldurup ağzını sıkıca bağlamayı düşünüyorum..haykırışlarını kimse duymasın,kimse mutlu olmasın sevildiğini anlayıp.
istanbula döner dönmez gömüleceği marmaranın derinliklerinde boğulsun hepsi,iyiliklerim kötülüklerimi nötrleyemesin!
ben nefret edeyim herşeyden,kimse beni sevmediğinde, kalbim çoktan taş kestiğinden, acımasın,vampir dişlerim çıksın,kırmızı ojeli tırnaklarım uzasın ve ben hep siyah makyajlar yapayım!
ben kin kusayım, beni sevmeyen herkese boza diye içireyim,yanımda bi şıracım bile kalmasın!

"oysa ben çok özlemiştim hepinizi" diyemeyeyim kimseye..moralim bozulduğunda hep sizin yanınızda olmak istedim diyemeyeyim..ben hep kötü şeyler yapan,sıkıcı kız olarak kalayım ve daha kötülerini yapayım!
kimse beni anlamasın..kaybolup gideyim kendi içimde....sonsuza kadar....

2 yorum:

es dedi ki...

oysa bizde çok özlemiştik seni..

bigi dedi ki...

ben de çok özlemiştim!çok sevindim hepinizi gördüğüme!farklı bi huzurla döndüm o gün eve çocukluuma dönmüş gibi..ama her karabüke geldiimde olduu gibi yine bi şeyler ters gitti..içimdeki depresyon dışarı fışkırmış işte..:)