BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 Mart 2009 Perşembe

genele göre boş bir gün,boş bir mesai saati..gazetemi kalemimi aldım,su doku çözmeye çalışıyorum..ama cidden çalışıyorum!zor olanı seçtim çünkü!

Bir, var..

iki, olmaz..

üç,var..

dörde bakıyorum, "hmm..uygundur.."

beş var,altıyı yerleştiremiyorum bi türlü..

yediyi yazdım, sekiz olmuyor, dokuz var,on.....onbir.......????




......su doku alt tarafı!dokuzar küçük karenin oluşturduğu dokuz tane büyük kare!hepsinin birbirinden bağımsız olduğunun farkındayım!sadece dokuz rakam kullanmam gerektiğini de biliyorum..

beyin hücrelerim sana kilitleniyor..sayılar uçuşuveriyor..onu,onbiri yerleştirmeye çalışıyorum karelere..aslında bu benim su dokum!imkansız değil,istediğim sayıyı yerleştirebilirim istediğim kareme.."82"yi yerleştirebilirim mesela en büyük karemin tam merkezindeki küçük kareme..bulmacamın bir sonuca varamayacağını bile bile koyabilirim..imkansız değil..ama mantıksız olacağını bile bile..

boşluklar dolmuş olur..elimde karman çorman bir bulmaca..çözülememiş ama denenmiş.....

0 yorum: