BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 Temmuz 2009 Cumartesi

ben beklerim..
hep bekleyecek bir şeyler blurum zaten..yoksa bi amacım kalmaz hayattan..umudum kalmaz..

ben gülerim..
kızsam da ,ağlasam da..söyleyecek bir şey bulamasam da..gülerim hep..çünkü ne kadar üzüldüğümü söyleyemem çoğu kez..ne kadar kızdığımı da..anlamazlar..

ben yazarım..
virgülü de severim noktayı da..ama "iki nokta"yı severim en çok..hem benimdir,hem açıktır ucu her zaman cümlemin..bitirmeyi sevmem..başlamayı da..küçük harf severim,hiç bitmemiş dolayısıyla hiç başlamamış gibi olsun..dikkat çekmesin..

ben konuşurum..
severim boş konuşmayı,bitirmeden,"falanlı filan"lı..anlamalarını beklerim..gülerim, yanlış anlaşılmasın..olmaz, yazarım..anlasalar da anlamasalar da..anlamazlar, ben yine konuşurum, gülerim, yazarım, konuşurum, gülerim, yazarım, konuşurum.........

0 yorum: