BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13 Ekim 2009 Salı

Gözüm sürekli aynı monitörde..kapıdan girince sağda,2. yatağın monitörü.."BAŞLAT" yazıyor..onunla bağlantılı,bütün yatakları gösteren önümdeki monitör ise "BEKLEMEDE" diyor 2 yatak için..Kalkıp "BAŞLAT" demek istiyorum..BEKLEMEDEn devam etsin istiyorum..İlk kez bütün yataklarım dolu olsun istiyorum.Tuğçe'nin Nasrettin Hoca'sı orda olsun..sorumluluk almak ne kadar zormuş..Kafam davul gibi!Burda dönüp uykularına devam eden insanlar var..çünkü aynı güçle yarın hayat kurtarmaya çalışmaya devam etmeleri gerekiyor..Kimine göre ben büyütüyorum..

Burda "eline sağlık" diyen insanlar var..Hiç bi anlam veremediğim bi cümle!!teşekkür amaçlı belki ama çok saygısızca bulduğum..küfür gibi gelen..Hiç bi şey yapamadım ki diye düşünüyorum o an..bi işe yaramadı ki..döndüremedim ki..

Belki de bazen,elinden geleni yaptıktan sonra yapabilecein tek şey kadere inanmaktır..onun için yapabileceğin en faydalı şey dua etmektir..mekanı cennet olsun..Allah'ım yakınlarına sabır versin..

2 yorum:

es dedi ki...

sabır dilerim sana..
çok saçma ama.. ne desemde bilemedim..

bigi dedi ki...

saol canım..herşeye alışio insan..böyle durumlara da alışılıo demekki..