BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

9 Ocak 2009 Cuma

gitmek zamanı..

gidiyorum..kimse benim kadar üzülmüyor bu duruma..üzülmesin de zaten!hepsini çok seviyorum!kalbim kırılıyor,canım sıkılıyor -ki zaten ufacık darbelerde bile saatlerce kanıyor yaralarım bu ara- onlarla olmak herşeyi unutturuyor kısa süreliğine de olsa..bazen anlatıyorum içimi,maviliklerim kızıla dönüyor,güçleniyorum..(*) bazen kahkahalarına karışıp umursamaz bir ben buluyorum karşımda.en huzurlu bayramlarımdan birini burda nöbette geçirdim ben!en mutlu yılbaşı gecem diildi tabii ki ama en güzel 31 aralık günümdü!hayatımın 6 ayı sadece..birsürü yeni insan..çalışma hayatıma ilk adımım..

şimdi ben gidicem,1ay sonra kimse beni özlemicek belki bi kaç kişi dışında..ama burası hep benim ilk göz ağrım kalacak..çok özlicem -tamam bu kez poly olmicam- bi çoğunuzu çok özliicem,çoğunuzu görebilmek için hep cerrahi binasının önünden geçicem,bi kaçınızı hep ziyaret etmek isticem,edicem de..hep aklımda olcaksınız!..

(*) mavi umutsuzluğun ve mutsuzluğun rengiymiş,kaybeden insanların rengi..bu yüzden insanlar mutsuz olduklarında ya denize ya da gökyüzüne bakarlarmış..oysa mavi en sevdiğim renktir benim..kırmızı ise güçlü insanların rengiymiş!bu yüzden marlboronun paketi kırmızı,lightı maviymiş :))

daha çok şey vardı benim senden öğreneceğim..

ama gitme vakti gelmişti zaten, çok üzülsem de bu gitmek zamanıydı..tam zamanı..

6 yorum:

bohemian-jesus dedi ki...

nereye..

bigi dedi ki...

uzağa deil..karşı binaya..ama eskisi gibi olmicak bi daa hiç bi şey..çok özlicem..

bohemian-jesus dedi ki...

insan kötü günlerinde özlüyorsa, iyi günleri özlüyordur sadece...
sen mutlulugun icinde özle sevgilerini..hersey gönlünce olsun!hayırlı olsun..
pozitif bukett polly deil pozitiff buket hadi ama :)

bigi dedi ki...

tamam tamam pozitif olsun:)) teşekkür ederim :)

es dedi ki...

ayyy ne olmuşş ne olmuş, bensiz dedikodu mu yapıyorsunuz siz burda...
gitme çok uzaklara, kır dizini, evinde otur.. bak bana :)

bigi dedi ki...

walla çok üzüldüm ama mutlaka hayırlısı budur!başlayınca oleymiş gibi geldi zaten!esracım ya zaten bi yerlere gidebilcek ne gücüm ne de zamanım var!günaşırı nöbetteyim bu ay!insan üstü bi performansla çalışıyorum!Allah yardımcım olsun:(