BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 Eylül 2008 Salı

buu günn bayrammmm :)

sabah bi koşturmayla çıktım evden 25 dk sonra nöbete girmek üzere!..ve ütülenecek üniformalarım beni bekliordu!tabii ki geç kaldım!süklüm püklüm saçlarımı, yarı ütülü üniformamı ve makyajsız jokervari suratımı toplayıp koşaradım hastanenin yolunu tuttum!benimle aynı kaderi paylaşanlarla 38. kez bayramlaşıp,haftasonu boyunca eziyet ettiiğim ayaklarıma pansuman yapmaya koyuldum!bi kaç gün daha öyle gezseydim ayağımı kesmek zorunda bile kalabilirdik,resmen ayakkabılar dolaşımımı durdurmuşlardı çünkü:) sırf çooookkkk cici die 37 numara ayakkabıya ayaklarımı sokcam die uğraşırsam ööle olur!kıjııımmm sen kendini kül kedisi mi saniosun? senin o kadar küçük ellerin ayakların mı varr!senin diz kapağın o kadar güzel mii,ayak bileklerin o kadar ince mii?! o kadar ii ingilizcen var mııı?! :)))

-şşşşştttt
-GOOD MORNİNG!!! :D
-good morning!how r u?
-nice!u?

:)))

şimdi woltranımı alıcam makyajımı yapcam,üniformamı ütüliicem gitcem geri :))

have a nice dayyy:))

0 yorum: