BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14 Eylül 2008 Pazar

NiLgüN'e...

bi kız tanıdım kocaman kalpli!kimbilir ne sevgiler yüklemiş ki taşıyamamış hepsini..
sonra bi kadın..dünyada hiç bi şey mutlu edememiş onu!nefretlerini biriktirmiş,kalbi atrofiye uğramış,kararmış kalbinin yerindeki boşluk!egosu hiç tatmin olmamış,saygının sevgiden doğduğunu hiç anlamamış hayatı boyunca hep ezilmişliğinin acısını çıkarmaya çalışmış!
ilk değil gördüğüm..bu denli karaktersizlik nadir ama tek diil,gördüm..ben onu takmazdım,bi kez üzebilirdi beni,ama dierinin kalbine dokunmasaydı!onun bütün şeytaniliklerini görmezden gelirdim ben,çünkü sadece acıyabilirdim çaresizliğine!ama diğerinin kalbini üzmeseydi!
ikinci kez bu kadar nefret ediyorum böylesi acınası bi yaratıktan!nasıl bi hırs,nasıl bi kin!bi insan nasıl bu kadar kötü olabilir?ya da bu kadar kötü olan bi şey insan olabilir mi?
canım seni çok seviyorum!bi daa hiç üzülme!bi daha nefretim bu kadar sessiz olmayabilir!kalbine ii bak!..

0 yorum: