BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Eylül 2008 Cuma

iyi bayramlaaarrr...

bayrama 3 gün kaldı!evden uzak ilk bayramımı yaşicam!önemli mi?aslında çok da değil..

bugün hayatım boyunca 10dk içerisinde bayramlaşabileceğim maksimum insan sayısına ulaştım!saymak isterdim ama o sırada programlanmışçasına insanların kimine sarılıp öpüyor,kimiyle sadece tokalaşıyordum!yüzümde memnun ve aptal bi gülümseme!"iyi bayramlar,iyi bayramlar,iyi bayramlar,iyi....."yüz kaslarım gerildi gülümsemekten!e malum biz gülümsememizle nam salmış bir meslek grubuyuz:) tanıdığım tanımadığm herkese sevgiyle glümsedim!:)) :) :) :) "iyi bayramlar":) :) :) garip bi şekilde orda KVC'yi temsilen bulunmaktan gurur duydum!keyifle tamamlanmış bi mesai!huzur verici!


ve sonrasında süper zevkli bir iftar yemeği!tek tek herkesin eli değmiş,ama en çok Tuba ablacığımın!içine sevgisini de kattığı;) ve elleriyle bizi beslediği! saatlerce sofradan kalkmak istemediğimiz..ellerine sağlık!anılarımız,dedikodularımız..komik ötesi şeyler öğrendim:) ama dedikodu canım bu her yerde anlatılmaz ki:) herşey yoluna giriyo mu ne yavaş yavaş?..ve sonrasında yolluklarımızla birlikte,biber gazı güvencesinde,mavi şapkalı kızımıza atlayıp son bulan bi gün..önümüzdeki günlere çok güzel şeyler planladık birlikte!onu da sonra anlatırımmmm:) bugün mutluyum!Allah'ım bozulmasın!maaşaallaaaahhh!

0 yorum: