BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 Mayıs 2009 Çarşamba

MECBUREN ;
insan ölmeden önce bütün sesleri duymalı..bütün güzellikleri görmeli..bütün çiçeklerden koklamalı ulaşabildiğince..bazen bu zoraki yapılan faaliyetlerin aslında kıymetli şeyler olduğunu düşünüyorum.mesela zoraki baloya gitmeseydim,fenerbahçe yelken kulübünün muhteşem manzarasında dans etmenin keyfini belki de bi daha hiç yaşayamayacaktım!üniversite hayatım boyunca mecburen götürülmemiş olsaydım hiç merak etmeyecektim cumhurbaşkanlığı senfoni orkestrasını,hiç dinlemeyecektim..bugün kuleli askeri lisesine tsk armoni mızıka bandosu konserine MECBUREN gitmeseydim nasıl harika çaldıklarını hiç bilmeyecektim!?..ve bu tarz müziğin-ki klasik başladılar,sonra şiir, türkü, tekrar klasik olarak devam etti- hoşuma gidebileceğini bilmeyecektim belki de hiç..

İNATÇI ;

  • bu kuru öksürük!!boğuluyorum akşamları!CAnikom ilaçların işe yaramior!öksürük şurubumu fondip yapmak istiyorum!!minnacık kaşık benim hangi metrekareme yetsin?!? :))
  • yatağımda gezinip duran küçük yaratıklar!! "bak karınca kardeş,camın kenarına,yere sana özel yemler koydum!!neden hala inatla benim yatağımın üzerinde geziniyorsun yahuu?!?ye de geber!beni böcek katili etme-ki ben sizi severim aslında!hem ben var ya hep sizin filmlerinizi (animasyon) izliorum :)) ama sadece yatağımda gezmeyin yaa!

0 yorum: