BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 Mayıs 2009 Pazartesi

SORUNU ÇÖZDÜM GALİBA?!Mutsuz olucak bi şi yok ki hayatımda..anladım!tek sorun benim çok hayal kurmam!ya kurduğum sırada birileri bozuyo hayallerimi,ya da kurdukça beklentilerim çoğalıo,ulaşılmaz hale gelio....bi de samimi bi kaç dost istiyorum..sheripemi ösledim..kalbim göğüs kafesimde dans etti bugün resmen:)) beni bi o anlar..bi o sakinleştirirdi:))

"hayatta futboldan daha önemli şeyler de vardır"

"elma almaya niyetim olsa pazara çıkarım di mi?!":))

sonra emre gelsin, murat gelsin, hadi çıkalım diim çıkıp eğlenelim...tavlamızı oynayalım,nargilemizi içelim,bi tek bizim güldüğümüz aptal esprileri çevirelim....ben; "EMREDİYORUM!!" diim, murat; "emre,sana diomuş" desin,gülelim:)) bugün ilk defa liseye geri dönmek istedim...o bile özleniomuş..

öyleyse doğ güneş doğ güneş
ve de hiç batma
ışığından kimseyi hiç kimseyi mahrum bırakma!!

0 yorum: