BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

8 Eylül 2009 Salı

..haydi kampa..1.gün:horse riding..


Sevgili Koza;
1yıl aradan sonra sana bu satırları yazarken,senden kurtulduğuma hiç pişman değilim!iyi ki özgürüm!

arkadaşlarımla fethiye'deyim.ilk tatil, ilk gün..ilk faaliyet;horse riding!bu programın böyle sunulması ilginç gelmişti aslında,dalga geçmiştik;"horse riding,scuba diving,jeep safari..." ama gelince gördük ki burası sözde bizim..bütün mezar taşları yabancı isimlerle dolu, cafeler,barlar,"turkish bath"Ler...şöyle bir uyarı alıyoruz liderlerden; " ingilizce konuşursanız,turist sanıp daha çok ilgilenirler,bu yüzden ingilizce konuşun!" buranın ırkı açık sarı olmuş artık!! en güzel evlerde,havuzların başında onlar.. yerli olan azınlıksa aynı dizilerdeki gibi.Daha önce Egelilerle pek içli dışlı olmayan ben ve arkadaşlarım,onlar konuşurken kendimizi babam ve oğlum filminin setinde hissettik :)

bu da benim atım Ayşegül :)) asiL bir at ayşegül ! herkes su birikinilerinin kenarından geçer,biz ayşegülle şap şap içindenn!nerde bi uçurum var,ayşegülün bi ayağı uçurumun hep kenarında!yollarda dururuz, otlanırız,gruptan kopuk fevri bi at ayşegül! :) equirysinin kuyruğunu koklaya koklaya gittik :)) kapanışta da müthiiş bi gösteri hazırladık ayşegülle arkadaşlara!onlar,çiftlikteki diğer atlardan biri olan sultanla birbirlerine çifte atıp dururken,ben de üzerinde durmayı başardım ve showumuzu tamamlamış olduk:))
Akşama da eğlence..ya da eğlenememece...çünkü burdaki insanlarıneğlence anlayıcı rahatsız edici..ama önemli değil çok..şimdi sırada jeep safari, kanyoning ve çamur banyosu var :)) arkası yarın.......

0 yorum: