BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1 Eylül 2009 Salı


*Bu ufaklığı taksimde buldum..iyimser düşünmek istiyorum.."adam olacak çocuk.."demek istiyorum..yaz olduğu için, okullar henüz açılmadığı için o saatte orada olduğunu farzetmek istiyorum..çok sevimli veled..

*fotoğraf makinemin şarj aleti kayıp!!elektronik eşyalarım nazara geldi!okutmak istiyorum!

*alış veriş mağazasındaki ödeme kuyruğunda babasının bacaklarının arasından arkayı görmeye çalışan minik kız:) o halini ve ayak boyunun nasıl babanın ayağının enine eşit olduğunu çekmek isterdim:)

*bi de konu dışı olacak ama her kullanıldığında beni irrite eden "360 derece dönmek" deyimi var,kullananlara seslenmek istiyorum;bi düşüncenin tersini iddia edip sonra o düşünceye geri dönenler (şayet tam olarak zıttını ifade edeceksek) 180 derece dönebilirler,360derece döndüklerinde başladıkları noktaya geri dönmüş olurlar ki bu da ifade etmek istediğimz şeyle tamamen alakasızdır:))

şimdilik bu kadar,en kısa zamanda fotoğraflarımla geri dönmek istiyorum:((

0 yorum: