BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

29 Ağustos 2009 Cumartesi

i can do this so on my own,i know that i'm not superman

- eğer kimin seni farkettiğini,kimin farketmediğini kafaya takmayı bırakırsan daha iyi davranırlar,daha güzel olur(!)


scrubs'a bağlandım yine..artık bizden biri gibi hissediyorum onları:)) hem çok gülüyorum,çok eğleniyorum, hem de düşünüyorum(!)


1.sınıfta bizim de vardı böyle bi fotoğrafımız,onu hatırladım..ne günlerdi:) okulun her köşesinde fotoğraf çekme hevesi!hiç özlemeyeceğimizi idrak edemiyormuşuz o zamanlar..gerçi yıkmışlar o binayı da..ben artık hancı oldum zaten..gelen giden insanlara yol gösteririm..böyle düşünmek can sıkıcı aslında ama gerçek..


bu arada bu da benim yeni favorim; donald faison! çokk sevimli yahuu!!

ya ben çok sıkıldığımı farkettim yine..boş şeylerle uğraşıyorum sanki..evet bu diziyi izlemekten çok zevk alıyorum ve bu adama da bayılıyorum ama bu kadar ballandırmanın ne anlamı var dimi:? .......sıkıldım yine kendimden........










0 yorum: