BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 Ağustos 2009 Salı

time flies



daha önce hiç bu adama hayranlığımdan bahsetmemişim gördüm ki..fotoğraflarına bakarken benim için en anlamlı olanı seçtim ve koydum..Boğaç Dalkıran!..fotoğraf merakımı ateşleyen adam.aslında kendisi bir iç mimar, fakat fotoğrafçılık yapmayı seçmiş.zamanı uçurmuş, kedini uçurmuş.."photo manuplation"sanatını konuşturan bi adam..

time flies..but life is full of surprises. .bi kahve fincanının dibinde kurumuş telve kalıntılarına bakar gibiyim; 3 yolum var..sonu aydınlık olanı kendim bulucam..aslında düşündüm taşındım,fikir alış verişleri yaptım ama biran önce zaman geçsin de yollardan birini seçme vakti gelsin diye bekliyorum.biraz büyük hayaller kurdum!altın bileziğimi koluma takıp,yurt dışına bile açılabilirim:) gaza geldim galiba yine:)) büyük gün 26 ağustos! kendimi izole etmek istiyorummmm!çok güzel olucakk!

0 yorum: