BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın
Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım..

insanlığımla gurur duyarım hep,ben onlar gibi değilim diye,duyarlıyım diye,anlayışlıyım diye..insanımdır en azından!yaratandan ötürü sevmek isterim yaratılmış her şeyi, herkesi..ama onlar insansa ben neyim?ben insansam ya onlar??
şimdi sadece sığınmak istiyorum..hiç birine karşı direnecek gücüm yok ve bu kez tek başımayım....

"Başına ne gelirse gelsin,karamsarlığa kapılma.Bütün kapılar kapansa bile sonunda 'O' sana kimsenin bilmediği bir patika açar.Sen şu anda göremesn de dar geçitler ardında nice cennet bahçeleri var.Şükret!istediğini elde edince şükretmek kolaydır.Sufi dileği gerçekleşmediğinde şükredebilendir!"

"esas kirlilik dışta değil içte,kisvede değil kalpte ölür.Onun dışındaki her leke ne kadar kötü görünürse görünsün yıkandı mı temizlenir,suyla arınır.Yıkamakla çıkmayan tek pislik kalplerde yağ bağlamış haset ve art niyettir."

....devamı gelecek....

0 yorum: