BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Ağustos 2009 Çarşamba

bi gün işte:)

  • Bu gün 8 nolu harici* kıyafetlerimi giyip düştüm yollara.Elimi kolumu sallaya sallaya...

*8 nolu Harici:füme kareli kumaş pantolon, beyaz kokoş gömlek, gri rugan ayakkabılar + fönlü saçlar + hafif makyaj :)

  • Herkes benim gibi sallana sallana gelmemiş tabi.Meğer imajda bilgisayar çantamız eksikmiş:) bi de yaz sıcağına rağmen uzun kollu ceketimiz!ne cv'miz ne kompozisyonumuz..biz pek bilmeyiz bu sivillerin işlerini,kpss bilmeyiz,iş başvurusu bilmeyiz..böyle bi kültür oluşmamış yani..hocaların nabzına göre bi giriş yapılmalıymış mesela kompozisyonlara, siyasi görüşlerine göre "yalan"malıymış biraz..yani böyle öğütlediler bilenler..ben yapmadım tabi :)) içimiz neyse dışımız oooo!! uff çok maço oldu :))

Neyse, hayırlısı olsun diyoruz...

  • Bugün oruç ayrı bi zor geldi.iftardan 2saat önce artık can havliyle kendimi yatağa attım.Çalan telefonlara bakamadım,çünkü kolum bedenime ağır geliyordu:)) zorla kalkıp yemek yapımına yardım ettim ve iftar sonrası bendeki büyük farkı herkes farketti!espriler kahkahalar....tek ihtiyacım biraz endorfinmiş:) arkasından bi de türk kahvesi keyfi..Allah'ım şükürler olsun!nası bi nimettir şu kafein :))
  • iftar keyfimize keyif katanların reklemını yapayım biraz da; limonataaaaa cappyden mis gibi annem yapmış gibi limonataaaaaa:)) danette damla sakızlı puding sonra.. bi de bigi çorbasıı..mmmm nefis :P

kompozisyonumun sonuna yazamadım, kapanışı bu cümleyle yapmak istiyorum;halen kardiyoloji yoğun bakımda görev yapmaktayım,arz ederim:))) böyle mi bitmeliydi yaaa :)))

0 yorum: