BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 Eylül 2009 Çarşamba

Sevgili ve pek saygıdeğer Güzin Abla;


şehirler arası herhangi bir otobüsün 4 numaralı koltuğunun camından doğayı seyrederek en sevdiğim şehrime giderken,radyodan yayılan şarkının hipnotik etkisiyle ve "vur kadehi ustaaa"daki vura paralel,cama kafa atmak kaidesiyle hem camı hem kafamı patlatarak içime deriiiiiiiiinnnn bir istanbul çekmek isteğim sizce normal midir??

Bayram bitti..Güzeldi Güneşimle sabahlamak,karanlıklar hiç inmedi gecemize:) sonra Yasmin'le sohbet güzeldi..İçimdeki meraksızlığımı meraklandırdı!Ben niye artık hiç meraklanmıyorum diye hayıflandım!..Güzeldi ev ahalisinin yaşlandıkça komikleşen ev hallerini izlemek..kışlıklarımı topladım.kura korkusuyla,doğu çekeceğimmden emin,bütün kışlık kıyafetlerimi eve taşımıştım,hepsini geri getirdim,baya kas yaptım..gelmeden önce bi de çok güzel bi icat buldum!
tüylenen kumaşların,yün kazakların tüylerini temizliyo bu alet.kış geldi,lazım olabilir..

Tatilin acısı çıkmaya başladı..bünye alışkın olmayınca sivilcelerim, ardından laranjit+faranjit+reflü şüphesi........vb tanılar.....en komiği de "ses tellerinin arkası yanmış" tanısıydı!"motor yanmış" gibi bi şey çağrıştırdı bana:)) ve kbb'ciler dışında herkesin lüzumsuz olduğunu düşündüğü bi ton ilacım oldu!bense kendi ilacımı buldum,İŞte burda ; :)
kutusu beni cezbetti ama gayet güzelmiş,aradığım kadar da menthollü..kutusu da çok şık ! yalan bu tıp bilimi :P

0 yorum: