BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14 Kasım 2008 Cuma

ayak tabanlarımı çıkarıp bi sonraki nöbete kadar dinlendirmek istiyorum!asayım duvara,göllenen kanlarım süzülsün,sinirlerim,hücrelerim biraz gevşesin!öölece yatiim!cuma cumartesi pazar....aslında cumartesi bi bebek yapsak,arkasından sinema:)) bu kıza da biras deişiklik olurdu..gökçe hanım mıydı?ben gökçenin en çok ensesine şaplatmayı severdim:)) yok canımm?!?! "söylediklerimi şu kadarcık önemsemiyorum!sırf konuşmak için!"hmm çok güven vericiiii:))
sıkıldım..kimse kalmadı bu akşam bana!nöbete mi gitsem :D tabii ki şaka!hiç bu kadar yorulduumu hatırlamiorum!tonbalıklı mantarlı mısırlı yeşil zeytinli pizzamı bile yiyemedim oturup!şimdi kendime bi yaşpasta ısmarlamak istiorum çıkıp ama kendimde o gücü bulamıyorum..napsam...en azından kırmızı koltuklara git kısım kalk yaaaaaa!gidiim ......

0 yorum: