BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 Kasım 2008 Cuma

orayı burayı kurcaladım mazhar alanson dinledim şimdi de sezen aksu..içimde garip bi özlem..ankaraya doğru..halbuki ben ankarada çok fazla kötü anı bıraktım gelirken!döndüğümde düzeltebileceğimi bilsem hepsini, atlayıp gidicem bi haftasonu..düzeltmek değil de silmek isterdim herşeyi,düzelmesin,boşluk kalsın oralar!kimse beni hatırlamasa da olur..ne yapacağıma karar verdim öncelikli olarak!flüt alıcam!bayramdan dönüşte başlicam!..ve para biriktirip yazın tatile gidicem; italya'ya :P daha önce hiç yurt dışı hayalim olmadığını ben de biliyorum!bunun olmiicaını da biliorum!ama hayallerimi büyük tutmaya alıştırmaya çalışıorum kendimi!dün öğle yemeğinde karar verdim buna:))


işte şimdi yine nöbete gidicem!tükenmişlik sendromuma boğulcam,yaşama sevincim kaçacak yine!soğutanlar utansın!ıykk dierek nöbete gitmeme sebep olanlar utansın!

0 yorum: