BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 Kasım 2008 Perşembe

şekerden yapılmış bir ev hayal etmedim..bi prens beklemedim beyaz atıyla beni "şatomdan" kaçıracak..bi peri istemedim külkedisi halimi prensese dönüştürecek..kabaklarım arabam olsun fareler uşaklarım die bi derdim yoktu..hiç bi yıl başı noel babayı beklemedim..mütevazi hayallerdi benimkiler..bi işim olsun,sevgilim beni çok sevsin,bi pikap sonra,nissan..sonsuza kadar mutlu yaşayalım..turuncu kafalı çocuklarımıs olsun..sıradan,basit şeyler..
şimdi hayal kuramıyorum!korkuyorum..inşallah diyorum,elimden fazlası gelmio..korktuğum şeylerle sınanmaktan korkuyorum..sabah gazeteleri okurken gördüm onu..içimde bi yerler acıdı,tarifsiz..mekanı cennet olsun diebildim,buna inanıp inanmamam gerektiği konusunda kararsız..neyin doğru neyin yanlış olduğunu kestiremedim bi türlü..ne için.....çıkamıyorum içinden!içimden hiç bi şey yapmak gelmio..çünkü hayalsiz kaldım,umutsuzluk çekiyorum..
yatıyorum..tavanı izliyorum.....

0 yorum: