BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2 Kasım 2008 Pazar

öylesine..

öylesine bi yazı yazmak istedim,o konudan bu konuya atlamak,çünkü canım tek bi şey düşünmek istemio,tek bi şey düşünürsem daa çok canımın sıkılacaını düşünüorum!aslında ne kadar çok boş şey düşünüyorum..gereksiz insanlara gereksiz olaylara ne kadar büyük yerler veriyorum beynimde kalbimde..oysa insan kaderi pamuk iplerle örülü!bazen küçücük bi seçiş bi çok şeyden vazgeçmek zorunda bırakabilio sizi!
--bi seçim yaptım,çarşambayı seçtim,çarşambayı seçince perşembeyi kazanacağımı sanarken kaybettiğimi farkettm..oysa perşembeyi seçseydim cumayı kazanacaktım ve karabüke gidicektim..perşembeyi kaybettim belki ama pazar gününü kazandım!pazarı kaybetseydim karabüke gittiğim anlaşılacaktı ve muhtemelen ilk uyarımı alacaktım..çarşambayı seçip perşembeyi kaybettiimi sandığımda hayırlısı dedim..olsun aşkımı kazandım dedim..ama aşkım ne kadar hayırlı onu bi türlü çözemedim..şimdi ben istanbulda kalırsam o da ankarada...bu mu olacak hayırlısı?ya da hayırlısı bu deil die ben istanbulda kalamicak mıyım..bu seçimi ben yapmasam da kader örüp yollasa? ya da ben de gitsem ankara şırnak diyarbakır hakkari.....
şimdi canım acio..nefret etmek istiyorum bi çok şeyden..sonra içimdeki aptal poly konuşmaya başlio..şanstan talihten,umuttan,özgürlükten,şükretmekten...sonuç olarak = selda bağcan,adaletin bu mu dünya dinliyorum :S

0 yorum: